E service

Via Ricoh eService kunt u eenvoudig bestellingen indienen, service aanvragen en informatie over uw Ricoh-apparaten vinden. Bovendien kunt u eenvoudig vragen over producten van Ricoh stellen. eService is eenvoudig, snel en gemakkelijk.

U kunt eService op elk gewenst moment gebruiken en erop vertrouwen dat uw bericht bij de juiste persoon binnen Ricoh terechtkomt. We reageren zo spoedig mogelijk. eService is een gemakkelijke manier om contact met ons op te nemen voor al uw vragen.

eService biedt u:

  • Technische ondersteuning zodra u service aanvraag is geregistreerd
  • De mogelijkheid om verbruiksartikelen voor uw Ricoh-apparaten te bestellen en om uw bestelling online te volgen
  • De mogelijkheid om snel tellerstandgegevens van uw Ricoh-apparaten in te dienen

Voordelen eService:

  • Gratis: eService is kosteloos toegankelijk voor klanten van Ricoh Nederland.
  • 24/7 bereikbaar: Meldingen van servicevragen kunnen voortaan buiten de kantooruren worden gemeld.
  • Tijdswinst: Voor het melden van een servicevraag hoeft u niet langer naar de telefoon te grijpen.
  • Meldingen: Via eService worden meldingen rechtsreeks in het planningsysteem van Ricoh ingevoerd voor een snelle en automatische opvolging.
  • Veilig: De e-portal is een beveiligde site met een log-in voor de gebruikers. U krijgt een e-mail ter bevestiging van uw melding of bestelling.
  • Online status bijhouden: U kunt de status van uw melding of bestelling online opvragen.
  • ¬†Overzichtelijk: U krijgt een duidelijk overzicht van uw machines met het serienummer om uw acties te registreren. U kunt de supplies bestellen die geschikt zijn voor de Ricoh apparatuur waarmee u werkt.

Meldt u aan voor e-service door naam en mailadres door te sturen naar info@schoemakerbv.nl, dan zorgen wij ervoor dat u binnen enkele dagen uw eService account kunt gebruiken