Over Schoemakerbv

Over Reinoud Schoemaker

Schoemaker Kantoorsystemen heeft al meer dan 25 jaar ervaring in het adviseren en leveren van kopieer- en printoplossingen.

Als Businesspartner van Ricoh hebben we een bevoorrechte positie omgebouwd in het partnerkanaal van Ricoh. Wij maken dan ook gebruik van de service en diensten van Ricoh. Hiermee hebben we een landelijk dekkende service en een zeer uitgebreid pakket aan machines en diensten.
Met direct contact en korte communicatielijnen staan we voor onze klanten klaar. Dit resulteert meestal in een langdurige en goede samenwerking.

Onze klanten zitten in het midden- & kleinbedrijf en in alle sectoren. Klanten met een klein & groter budget; bedrijven met 1 of meerdere vestigingen. Wij hebben uitstekende referenties. Op basis van onze ervaring kunnen we voorzien van een goed advies.

Gedurende de looptijd van de overeenkomsten heeft u te maken met een vaste contactpersoon die het contract controleert en indien nodig de mogelijke aanpassingen met u bespreekt.

Bent u geïnteresseerd in wat wij u kunnen bieden, neem dan contact met ons op.

Graag tot ziens,
Reinoud Schoemaker

Uw eisen en wensen

Wij helpen u niet alleen bij het vinden van de juiste apparatuur of weboplossing, wij begeleiden u tijdens het hele traject. Dus ook na de installatie of implementatie blijven wij graag met u in contact. Wij kijken dan o.a. naar uw afdrukvolumes en veranderende wensen ten aanzien van de oplossing.

Persoonlijk contact

Wij helpen u niet alleen bij het vinden van de juiste apparatuur of weboplossing, wij begeleiden u tijdens het hele traject. Dus ook na de installatie of implementatie blijven wij graag met u in contact. Wij kijken dan o.a. naar uw afdrukvolumes en veranderende wensen ten aanzien van de oplossing.

Flexibele overeenkomst

Wij groeien in omvang graag met u mee daarom kunt u, bij een overeenkomst, altijd extra apparatuur toevoegen of wijzigen. Bij afdrukapparatuur kunt u ook tussentijds het afdrukvolume aanpassen aan uw reële gebruik. Bij meerdere machines spreken wij met u één lage afdrukprijs af. U profiteert dan altijd van de laagste afdrukprijs.

Alles is inbegrepen

Alles is inbegrepen: de apparatuur, de levering, de installatie, de verbruiksmaterialen zoals toner, drum en onderdelen, de service en reparatie en het gebruik van de helpdesk.

Één aanspreekpunt

U heeft één aanspreekpunt voor al uw vragen. Dit betekent dat u direct de juiste persoon kunt bellen of mailen. Verder kunt u veel tijd en geld besparen op het inkoopproces van verbruiksmaterialen als toners, drums e.d.