Melden storingen

Voor het melden van een storing heeft u meerdere mogelijkheden

Online Support

Voor vragen en het melden van storingen weten de meeste klanten Ricoh te vinden op nummer 073 – 645 1333..
Ricoh biedt echter ook de mogelijkheid storingen en bestellingen 24/7 online te melden.  U krijgt dan niet alleen een bevestiging, maar kunt ook online de status van uw melding opvragen. U kunt daar ook tellerstanden doorgeven en/of supplies bestellen die binnen het servicecontract vallen.

eService

U kunt eService op elk gewenst moment gebruiken en erop vertrouwen dat uw bericht bij de juiste persoon binnen Ricoh terechtkomt. We reageren zo spoedig mogelijk. eService is een gemakkelijke manier om contact met ons op te nemen voor storingen en bestellingen

eService biedt u:

  • Technische ondersteuning zodra u service aanvraag is geregistreerd
  • De mogelijkheid om verbruiksartikelen voor uw Ricoh-apparaten te bestellen en om uw bestelling online te volgen
  • De mogelijkheid om snel tellerstandgegevens van uw Ricoh-apparaten in te dienen